reklama

Nevadí?

iba si odišiel veď to sa stáva nie vôbec nevadí že mi praskne hlava

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)

ani to že mi dnes po hrudi prešiel tank
že všetko normálne je nenormálne naopak

čo na tom záleží že som ti verila?
že niekto rozbil atóm?
aj ty si úplne na kusy rozbil mňa !

čo na tom že si to všetko len hral?
že zomrel kráľ ?nech žije kráľ!
ani tá dýka v chrbte už nebolí
padla som? vyletím aj keď som napoly

a čiernou kriedou ťa napíšem do komína
áno viem
pre teba je jasné že je to moja vina

Maja Tarabová

Maja Tarabová

Bloger 
  • Počet článkov:  26
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Som žienka domáca,ktorá má rada knihy,čítanie,písanie básní.Tie sú mojim relaxom a zároveň vyjadrením pocitov,ktoré potrebuje moja duša pretaviť do slov.Teším sa na svojich čitateľov a ich spätnú väzbu.Vitajte! Zoznam autorových rubrík:  poéziaSúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

754 článkov
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
Iveta Rall

Iveta Rall

88 článkov
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu