reklama

Ďakujem že si

/venované mojej vnučke Nikol/

Písmo: A- | A+
Diskusia  (3)

Budeme sa navždy nosiť
v srdciach

Spája nás krv a láska
V prítmí mojej cesty
mi nosíš svetlo
Aj preto ti hovorím slnko

Ale ty si kvet
Rozvíjaš sa do krásy
a ja ťa vo všetkých farbách
nosím zastoknutú v duši

Vo vlaku tajomstiev
si ich zverujeme
v kupé s názvom R E S E R V É

Ty život ešte len tušíš
ja ho už skoro viem
A predsa mi rozumieš
A predsa ti rozumiem

Maja Tarabová

Maja Tarabová

Bloger 
  • Počet článkov:  26
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Som žienka domáca,ktorá má rada knihy,čítanie,písanie básní.Tie sú mojim relaxom a zároveň vyjadrením pocitov,ktoré potrebuje moja duša pretaviť do slov.Teším sa na svojich čitateľov a ich spätnú väzbu.Vitajte! Zoznam autorových rubrík:  poéziaSúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu